Breng zeker een bezoekje aan de winkel, de nieuwe wintercollectie is prachtig!

Veelgestelde vragen

 Kan ik mijn online bestelling ook afhalen in de winkel?

Jazeker, dat is helemaal geen probleem!
Bij het afhandelen van je bestelling kan je bij verzendmethode kiezen voor "afhalen in de winkel". Duid deze optie aan en rond je bestelling af.
Wij leggen je bestelling dan klaar in de winkel en sturen je een mail of sms om je daarvan te verwittigen. Normaal gezien ligt je bestelling binnen de 24u klaar voor afhaling.

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, wat nu?

Als je niet helemaal tevreden bent over je aankoop, dien je dit max. 10 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons te laten weten.
Je doet dit door een mailtje te sturen naar artlux@skynet.be of door te bellen naar 011 22 20 88.
Retourzendingen zijn steeds op eigen kosten.

Kan ik mijn retour ook terugbrengen naar de winkel?

Jazeker! 

Woon je in de buurt van Hasselt? Dan is het misschien eenvoudiger én sneller om je bestelling gewoon bij ons binnen te brengen in plaats van deze terug te sturen. Wij controleren het artikel op eventuele beschadigingen en gebruik en wanneer dit in orde is kan je een ander artikel uitkiezen, of je krijgt een tegoedbon of we storten je het bedrag terug. De tegoedbon is 1 jaar geldig in onze winkel.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij verzenden onze pakjes met BPost binnen de 3 werkdagen na bestelling. Moest er een probleem zijn, dan wordt je hiervan steeds verwittigd. Via BPost krijg je een mail zodra je pakje verzonden is.

Normaal gezien wordt je bestelling dan de volgende werkdag geleverd. In je mail zit een track & trace waarmee je je pakje kan opvolgen.

Wat als het product dat ik wil kopen niet meer op voorraad is?

Het zou kunnen dat het in de winkel nog op voorraad is, daar wij de klanten in de fysieke winkel ook willen helpen. Sommige producten worden ook automatisch terug bijbesteld, dus komen terug in voorraad in de webshop.

Heb je vragen over een specifiek product? Stuur dan een mailtje naar artlux@skynet.be of contacteer ons via de chat op de webshop. Op de chatbox proberen we altijd dadelijk alle vragen te beantwoorden. Moest dat niet lukken, dan sturen we je een sms met het antwoord op je gsm-nummer. Vergeet niet je gsm-nummer door te geven, anders lukt antwoorden niet.

Kan ik betalen met consumptiecheques of Hasseltbonnen?

Wij aanvaarden in de winkel Elektronische consumptiecheques van Edenred, Sodexo en Monizze. Ook met Hasseltbonnen kan je in de winkel betalen. 
Deze betaalwijzen kunnen we spijtig genoeg niet aanvaarden op de webshop. Je kan daar wel met bancontact of een kredietkaart betalen.

Ik heb een dringende vraag die ik graag snel beantwoord zou willen.

Je kan je vragen stellen op de chatbox op de webshop. Normaal gezien worden alle vragen die daar gesteld worden direct beantwoord. Natuurlijk hebben wij ook een fysieke winkel en soms kan het zijn dat direct antwoorden niet mogelijk is. Als je je telefoonnummer achterlaat, dan sturen we je een antwoord zo snel als mogelijk via sms.

Je kan je vraag ook doorsturen per mail naar artlux@skynet.be of telefoneren natuurlijk naar 011/22.20.88. Telefonisch kunnen we misschien direct antwoorden, per mail doen wij ons best om deze zo snel mogelijk te beantwoorden. Normaal gezien is dat de dag zelf, of de dag erna. Moest dit niet het geval zijn, contacteer ons dan zeker opnieuw. 

Ik wil graag handschoenen bestellen, maar ik weet de maat niet.

Bij de beschrijving van de handschoenen staat de vermelding dat er een tool bestaat om de maat van handschoenen te bepalen. Als je op "tool" klikt, dan komt er een tabel met uitleg hoe je de maat kan bepalen. Je vindt de tool ook in ons menu onderaan bij "Hoe kunnen wij je helpen?"


Bij handschoenen is het zo dat ze niet in de lengte uitzetten, maar wel in de breedte. Dus vooral de lengte moet juist zijn. In de breedte zal een handschoen door het gebruik zich wel zetten naar je hand.

Handschoenen kunnen, bij geen gebruik en door het aan elkaar laten van de paren, geruild worden in de winkel.